Borlänge

andra dagen i skolan avklarad nu. denna dagen var lite bättre måste jag säga. SKÖNT!
och soltorgsmat-tanter SLÄNG ER I VÄGGEN! idag fick vi lax och potatis as gott. vi får färsk mat och fan lyxig mat ju! varje fredag får man köpa en efterrätt om man vill för 20kr, hur najs som helst!

nu sitter jag på tågen påväg hem till min kära hemstad. ska bli superkul och komma hem lite. fast jag har inte längtat hem ännu men nu när det började nära sig så har jag bara längtat mer och mer till att träffa alla igen :)
nu när jag ska åka till Borlänge säger jag att jag ska åka hem, men sen när folk frågar när jag sak åka tillbaka till Skövde så säger jag att jag ska åka hem på söndag. det är förvirrande vart är HEM ??

måste citera Angelica Wallén som var inpomerad av friidrottarna på tv:
-alltså dom springer ju 1minut på 60sekunder!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ja fast hur svårt kan de vara egentligen Angelica? ;)

puusshej vi syns i Borlänge :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0