första skoldagen

jaahaap dagen har då gått i ett. har varit vaken i 18timmar nu, det börjar kännas tro mig!
men lyckades hitta rätt sal i skolan till första lektionen (skolan är sjukt stor eller de känns så iaf) och nej jag känner inte en kott i min klass. fick ställa mig upp och presentera mig inför främlingarna. seriöst vi hade historia lektion idag FÖRSTA dagen vad är detta? :O
jag känner mig ganska vilsen i skolan och i klassen iaf.
passar inte riktigt in i min klass om jag får säga det själv. de var mest "riktiga" naturare, tolka de som ni vill! men jag dömer inte någon inte ännu iaf. försöker vara positiv så får vi se hur de slutar.
JAG SAKNAR MIN KLASS I BORLÄNGE, NI ÄR BÄST!!!!!! <3<3<3

jag har fått ligg aute i solen någon timme idag också, hörligt var det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0