liten

att vara yngst i skövde hf resulterar i mycket att bära och släpa på hela tiden, böter stup-i-kvarten bla.
jag måste inta bara bära hela tiden utan måste ta de tungsta också!
böter får jag ungefär 10ggr så lätt som de äldre. har kommit fram till att jag måste börja lägga undan lite pengar varje månad eler något för att kunna betala av all böter jag kommer då!
alla pengar kommer gå ut till böter-fest sen, bara och hoppas på att den festen kommer blir oslagbar!
detta är saker jag har upptäckt efter en helg i Lund! längtar tills jag får köra lite med folk, kommer nog dröja men men!

idag tänkte jag att de skulle bli lite tränings-ledigt men nej, har haft idrott, handboll i skolan och sen egen träning! Mikaela Linnéa Johansson börjar känna sig lite sliten i kroppen! ;)


nu ska jag fortsätta tvätta! +poäng till mig

Kommentarer
Postat av: neldemo

vadå för jäkla böter?

2009-09-05 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0