om lördagen

Hann verkligen inte med och skriva något här igår så tar de nu istället!
klockan ringde halv 8 (jag är verkligen inte van vid sådan uppstigning) sen var det träning som gällde. började med ett fys pass och sedan ett handbollspass.
Var hemma vid 15.00 och då stod Mikaela vid min lägenhet och väntade så lämnade bara av grejerna hemma och sen drog vi ner till stan och åt glass och godis (jag vet mycket nyttigt). vi satt ute i solen på stan i 3timmar och snackade sen följde jag med hem till Mikaelas släktingar så grillade vi där! Jättehärligt att träffa henne igen, borlängefolk i Skövde det gillar jag =)
ska träffa Mikaela idag igen, UNDERBART!
tack för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0