onsdag

sitter hos malin och carro nu på carros data eftersom hon är ute på roligheter!
har precis hjälpt carro och angelica och baka lite eller ska jag säga mycket? matbröd, muffins och morotskaka som ännu är i ugnen! sen ett misslyckande också men de ska vi inte prata om. ;)
tränade lite lätt imorse eftersom vi hade egen träning idag eller vila om man ville de. de p.g.a att vi åker till lund imorgon vid lunch för att ha träningsläger och matcher där under hela helgen. ska bli skoj faktiskt! blir säkert inte så mycket speltid för mig ännu men jag jobbat på´t så gott jag kan! känner att jag inte får ut allt på träningarna ännu, är sugen på att känna mig riktigt nöjd efter en träning igen! jag vet att jag kan mer än vad jag får fram på träningarna just nu! lite frusterande, men de kommer väle!

nej nu ska jag nog gå hem och packa till imorgon eftersom jag inte vet när jag ska hinna med de annars!
ha de bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0