torsdag!

Gud vad dagarna gå fort! Jag tänkte att jag skulle hinna ut i solen något idag men så blev de ju inte får försöka ta de imorgon. Fast inget dåligt med det jag har haft de bra ändå, vaknade vid halv 10 som vanligt. Så fick jag ett meddelande av Carro, hon undrade om jag hade en hammare tilll utlånes så gjorde mig klar och gick dit med den, var där ett tag sen gick vi till stan och träffade Lollo där.... Sen gick vi runt där och tog en glass i hettan sen var de bara hem laga mat och åka på träning och nu sitter jag här igen efter en ganska lugn träning och mat i magen :D
 

flyttlasset gick för 6dagar sen och jag trodde jag skulle ha hur mycket tid som helst att fixa i lägenheten men icke. men de är lugt sparar de till tråkiga regndagar antar att de kommer, lär ju ta vara på den solen man får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0