avklarat

Cooper avklarat! :D fy fan vad gött, helt okej gick de iaf. har dock träningsverk i hela kroppen men de är smällar man får ta, antar jag. är helt slut nu gick tillochmed in i fel hus när jag gick hem från Carro och Malin efter träningen, snacka om att inte tänka klart eller inte alls kanske.... Carro och Malin är mina grannar för er som inte viste de. Carro från Göteborg (sävehof) och Malin från Stockholm (Skuru) de bor i en lägenhet tillsammans 2 hus ifrån mig. de är 2 trevlig prickar som man förmodligen kommer se mycket av.
förresten fick jag hem kort idag som jag har beställt så nu kan jag minnas alla stunder jag haft hemma =D
<3<3<3<3<3
nu ska jag se på tv sen diska.
pusshej

Kommentarer
Postat av: SABBBBE

diskmaskinen i mitt hjärta!!!!!, men nu har jag fått blåsor på handen så jag slipper den med ! :D PS!!! DU MÅSTE SKICKA KOTREN!

2009-08-05 @ 23:28:19
URL: http://fannysabina.blogg.se/
Postat av: Pappa

Va duktig du är! Hoppas första natten själv i nya lyan och staden gick bra. kram

2009-08-06 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0