ensammen!

hej igen!
nu har min mor börjat rulla hemmåt till Borlänge igen och jag är kvar här i Skövde vilket betyder att jag för första gången bor själv i min lägenhet och mitt riktiga liv ensam här nere börjar NU! lite lääääskigt är det faktiskt!

som sagt blir de cooper-test kl:17,00 ikväll, laddar inför de vilket verkligen behövs.

men nu funderar jag på vad jag ska göra fram tills dess!
1. ut och chilla i parken eftersom vädret för en gång skull är bra
2. börja måla ett par lampor
3. fixa någonting annat här i lägenheten (finns en del att göra)
4. slappa framför tv:n eller datorn.



kvällen innan jag begav mig till Skövde åkte jag och Linnea runt och tog kort på saker i Borlänge så jag alltid skulle minnas de! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0