smått och gott

Okej då har ännu en dag gått här nere i västra götaland och vädret håller sig på topp, vilket jag gillar! Fast det är tråkigt att de inte finns så gott om ställen att åka och bada på och så, det finns ett ställe här i närheten säger dom men man cyklar helst inte dit de är mödarbackar dit tydligen När det gäller de så saknar jag Borlänge där finns de lite olika ställen man kan trampa till!vad hr jag gjort idag då?
började med att lägga mig ute och njuta lite av solen (varmt) sedan gick jag, malin och carro till stan och träffade angelica och sofia (tjejer i laget allihopa) vi tog oss en lunch, det var trevligt :D
sen var de bara och gå hem och byta om till träning.
de börja gå bättre på träningarna men fortfarande inte riktig bra. de är så svårt med nya spelare och allt sånt. Tajmingen är inte den bästa vill jag lova! det medför att de blir lite bortkastade pass och så också, det är frustreranded men de kommer väl med tiden antar jag!

imorgon blir de en tidig uppgång, vi har 2 träningspass första 8,45 ingen sovmorgon alltså. efter det ska jag träffa Mikaela som här tagit sig ner till Skövde, ska bli riktigt skoj!! kan hända att de blir grill på kvällen också :D
låter som en bra dag tycker jag.

de vart ett långt inlägg, kul att ni orkade ta er igenom hela =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0