vad är de för fel på folk?

idag har vart värsta dagen av dom i här nere i skövde. jag blir så less på att allt alltid ska krångla!
Varför ska jag inte få bli överskriven och bo i Skövde-kommun för om de är de jag vill?
vad är de som säger nej? för att samma utbildning i skolan finns i Borlänge? men finns samma handbollsutbildning med elitverksamhet i Borlänge eller förresten finns de änns i Dalarna? NEJ SKULLE INTE TRO DE VA!
vill folk sätta käppar i hjulet eller? VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ FOLK?
jag antar och hoppas på att de där löser sig men varför ska de änns diskuteras om det?
nog om det!
idag har jag tvättat och tränat, sov länge också. träningen var inte så hård och de gick riktigt bra största delen av passet iaf :D


nej nu ska jag över till carro och malin med potatis!!

ser fram emot en god maiddag med dom brudarna :) CIAO


Kommentarer
Postat av: malin :D

Alltså är dom där två storkonsumenter av potatis eller ? ;)

2009-08-13 @ 20:29:42
Postat av: Pappa

Det löser sig

2009-08-14 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0