bättre dag idag

idag när jag vaknade och tog tempen var jag såklart lika orolig som vanligt att jag ska ha fått feber igen men termometern visade bara 37,2grader imorse :D det var en lättnad!
sen gick jag upp och tycker ändå att de var lite bättre i magen!
tog mig en dusch och efter det så bytte jag plåstret där slangen har setat, sist jag kollade hade jag fortfarande ett hål kvar men idag så hade jag inte de utan läkningen såg ganska bra ut (i mina ögon iaf).

sen var jag på matte lektionen fick till och med lite gjort. sen gick jag hem till ewe lite (du är bäst)...
var och kollade på träningen också, såg ut som en riktigt rolig träning! efter det skulle juniorerna spela match mot sävehof så blev kvar och kollade på den matchen också. Skövde vann!!

känns ändå som en bra dag, det går frammåt!!!



måste bara nämna att sävehof vann mot skuru med 40-26 idag!
sjuka siffror om jag får säga det själv!!
nu är det bara vi som är obesegrade ännu i serien!!! :D


Kommentarer
Postat av: ewelina

du är bäst tjejen <3

2009-11-05 @ 13:10:22
Postat av: J

Haha älskar mina brills!! Älskar dig<3

2009-11-06 @ 23:37:30
URL: http://johannaarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0