bryter seriöst ihop!

jag har lessnat på att bara ligga hemma och inte kunna göra ett piss.
mitt psyke är nere på noll om inte minus!! jag orkar inte med detta nå mer! jag vill hem till mamma och kännna lite trygghet och bli uppassad..
känner mig enormt ensam och som jag inte känner någon här i skövde just nu!
jag vill inte leva såhär mer..
vill ha min vardag tillbaka:

  • ställa klockan tidigt,
  • gå upp som en zoombie och äta mycket frukost,
  • cykla iväg till skolan,
  • gå i skolan (fatta att jag säger att jag vill gå i skolan)
  • cykla hem
  • äta något
  • ta mig iväg till träning och TRÄNA
  • komma hem och laga mat
  • försöka hinna med lite plugg (jag vill detta, sjukt)

jag vill stressa, ha mycket att göra, träffa mycket folk, hitta på saker och ha kul!

SNÄLLA GÖR MIG FRISK NU, JAG VILL INGE MER NU, ORKAR INTE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0