flera dagar

I lördags när jag kom hem från sjukhuset tänkte jag nog att jag var friskare än vad jag var.
Malin kom förbi en stund, sen kom linnea så åkte vi till kupoeln lite (jobbigt var de) jag var sååå sugen på en donken glass så köpte en men de var en besvikelse!!
sen blev de hem och vila lite för att åka vidare till Nick och Jacob.
de var lite gamla klasskompisar där, de skulle ut sen!
de var hur roligt som hels att träffa pojkarna man ofta hängde med förr! de betydde jättemycket för mig att se dom igen, jag saknar er!

igår åkte jag ner till Skövde igen, åkte med wilmas mor, wilma och carro! de var en händelserik och trevlig resa!
tack så jättemycket för skjutsen :)

idag var jag till skolan en sväng, gud vad jobbigt det var, jag var på en lektion och efter en kvart på den var jag helt slut! har ingen ork alls, det är galet :S

snart ska jag åka ned till träningen och träffa laget igen, ska bli skoj!




jag är rädd att något ska slå tillbaka igen, att jag ska få feber igen och måste åka in till sjukhuset igen!
jag vill bara bli frisk nu!!!!!!!! snälla låt mig bli det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0