ledig lägenhet!

efter en natt med lite sömn var jag på fysiken och försökte göra lite nytta (hur de nu gick).
sen åkte vi och kollade på skor vilket inte alls var lyckat, sen vidare till hallen och kollade på lite träning,
ÅÅÅÅH SEN ÅKTE MAMMA, CARRO, MALIN OCH JAG OCH KOLLADE PÅ DEN LÄGENHET!!! den ska bli vår.

den som är intresserad av en 2a i skövde med fint läge och bra hyra, hör av er till mig, det är bara att flytta in ;)

avslutade dagen med handboll. Skövde-Lugi vilket slutade lika! kan ju inte klaga på spänningen iaf! är dock inte van vid ljudnivån, är helt slut nu!!! Jävla hejaklack alltså

imon ska jag försöka ta mig upp till skolan kl 8,00 så de blir godnatt snart för min del! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0