wiiiiieee

idag vaknade jag att jag fick ett sms av min gamla tränare i Borlänge där stod de:
Vi kommer till er på junior-sm!

sm är alltså första helgen i december och helgen innan så får jag börja träna max igen.. jag hoppas verkligen att jag kan hålla de schemat och hinna hitta tillbaka till hur man spelar handboll tills dess.
ååååh de ska bli så kul och möta dom och fan vad vi ska kötta tjejer, de ska jag se till att ALLA gör!
men är inte bara BHK som ska krossas även Eslöv, Flottan och Nyköping ska få en jobbig resa!

får jag tippa så är det Eslöv som får kriga mot oss om förstaplatsen!

Skövde
Eslöv
Borlänge
Flottan
Nyköping

min tippning!!

det har vart en bra helg, som avslutades med vinst mot heid igår! (Y):D
idag blir de att träna och sen lite fest!!

GRATTIS DIANA också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0