depp

nu blir de bara deppinlägg här. jag har inte så mycket att säga mer än att jag är jävligt trött på att ha ont och så nu! alla säger att de tar tid och att jag ska låtaa de ta den tiden det tar, men de är inte så lätt! jag är inge brra på att ta de lugnt speciellt inte när jag har gjort det i snart 2 veckor!

skulle kunna skriva en del om handboll men de gör mig ännu mer deprimerad att jag inte kan vara delaktig men lite iaf:
vi vann mot Kropps (bra jobbat tjejer) match igen imorgon då mot kärra!
herrarna vann med en boll mot RIK igår (Y)
borlänges damer vann igår också de mötte Ludvika, inte den roligaste matchen om jag får säga det själv men gött att borlänge vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0