en vecka på sjukhuset

happ, yttligare några dagar på sjukhuset har gått då! jag blir bättre och bättre för varje dag fast det tar lång tid att bli helt bra. igår orkade jag iaf ta emot besök. Linnea, Johanna och malin var här och hälsade på <3 de var jätteskoj och träffa dom lite igen. var väl dock inte så kapabel att göra så mycket men men..
idag har jag fått tagit bort droppet helt iaf så nu är de tänkt att jag ska kunna äta så pass mycket själv att jag klarar mig. (skönt att få bort den slangen) antibiotikan driekt ut i blodet har de bytt ut mot tabletter nu, vilket också är superbra! (5st tabletter tog jag i morse, då känner man sig inte så jättefrisk men)
har dock kvar dreneringen i magen, den dras ur lite grann för varje dag så hoppas att den dras ut helt imorgon så i bästa fall så kommer jag hem imorgon.


saknar handbollen och mitt normala liv!!!
igår spelade vi mot Lugi, hade verkligen velat vara med men var väl inte riktigt kapabel till de. blev vinst iaf 29-24 till oss, NI ÄR GRYMMA BRUDAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0