jag ser ljuset i tunneln!

I fredags orkade jag inte med att må så jävla dåligt som jga gjorde nå mer så underbara malin tog mig till KKS akutmottagning. där tog jag prover och de kände på mig mm, vilket resulterade i operation på lördagmorgon! (i väntan på operation så väntade Malin och Carro med mig, min änglar) man viste inte riktigt vad felet var innan operationen men de andade blindtarmenen vilket det mycket riktigt var. den hade vart riktigt ful och sedan hade den också sprucklit, så inte konstigt att jag hade ont. 
operationen gick riktigt bra, var lite nervös innan men längtade ändå tills att göra något åt de onda. 3dygn efter operationen var jag tvungen att vara kvar, och tro mig dagarna går inte fort på sjukhuset eller, DET FINNS INGET ATT GÖRA HELLER! tur att mamma och mormor tog sig ner till mig och har vart hos mig :)  första dagen efter operationen så orkade jag knappt gå, de var för jobbig och gjorde fööör ont. min mage var så uppblåst och sväld så de såg ut som jag var i 4:de månanden eller något liknande. men för varje dag som har gått från operationen så har de blivit bättre och bättre.
nu sitter jag i bilen på väg hem till Bolänge, magen är fortfarande inte helt tillbaka till sitt normala jag annars så börjar jag kunna äta lite och så nu för första gången på en vecka.
fy fan vad jag måste ha gått ner i vikt nu, jag känner mig så jävla smal och helt utan muskler så de är helt sjukt! usch, vad hemskt det är!
ja men nu kan jag ju inte få uppleva denna hemsak smärta jag har haft nå mer iaf, de är de värsta jag har vart med om i hela mitt liv! men ser som sagt ljuset i tunneln nu :)
ses hemma i Bolänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0