snygging

var riktigt längesedan vi hade riktig träning med laget men idog kom den och drygt var de!
halva passet var gym halva handboll. efter gymet var man ju halt mörbultat och sen ut och spela tvåmål direkt på de. men kul var de iaf, men fan för den som inte har träningvärk imorgon :P
hade handboll i skolan i morse också, spelade minihandboll (vinst för oss), så lite skott teknik och sen 5 mot 5, de var också sjukt skoj :D

sen har min bäste vänn färgat håret hos mor min idag!
kolla hur snygg hon är eller! gillar färgen SKAAARP! johannisch du är min bara min! fast färgen borde ckså vara min!

nu väntar jag på att potatisen ska koka klart så jag kan få äta mormors goda skinkstek! gud vad jag längtar, men vad hände med såhär sen middag? :S

historia prov imorgon så nu får de la bli att plugga!!
pusspåer

Kommentarer
Postat av: Ante

Satan vilken snygg jacka till höger :O ;D

2009-10-07 @ 23:10:38
Postat av: J

A men hej snygg bild haha. Men håret blev nice iaf:) saknar dig Mickiiiiisaela<3

2009-10-08 @ 18:49:35
URL: http://johannaarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0