uppdatering

hade ju hoppats på att antibiotika var botemedlet men icke!
i söndags var värsta dagen på länge alltså.
de försökte komma ned till varbölden med hjälp av en liten slang bara och lokalbedövning. så då låg jag vaken i 2timmar medans som försökte hitta rätt. att få bedövningen gjorde hur ont som helst och även vissa saker under själva utförandet. efter 2 timmar så gav de upp och insåg att jag måste opereras igen.
en timme senara fick jag åka in på operation, blev sövd och vadnade sedan och hade jätteont!

har fortfarande ett slan i magen där bakterier och var ska rinna ut, mina tarmar står fortfarande still så magen är uppsvullen.

jag orkar inte änns säga hur trött jag är på det här nu, spelar ingen roll hur mycket jag svär eller så de blir tydligen inge bättre ändå!

jag blir så arg, var tydligen nå rykten nu att jag inte trivdes i skövde och var på väg hem igen! det stämmer ju inte alls, vart hittas allt på? :@
jag trivs iaf jättebra i skövde och ska verkligen inte flytta hem, men de är skönt att vara gemma nu när jag är såhär pass sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0