<3

mina söta bröder! <3

jag blev hur glad som hels idag! fick ett sms av ante han frågade om jag förtfarande ville ha en iphone och självklart vill jag de :) så nu ska världensbästa tvillingbror försöka fixa en iphone åt mig och han, hus snällt som helst. hoppas att de går med allt och så nu! jag som lever med en gammeldags telefon nu, har försökt fixa en lösning till de och nu har han nog funnit den :D åååh jag är så lycklig nu! :D:D

de är värt att bråka med syskon ibland för de är sånt man gör men när man inte bor eller lever så nära dom längre så uppskattar man varandra mycket mer och så! fast bråka kommer vi säket göra igen!

älskar er mina bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0