<3<3


JAG SAKNAR DIG VÄRLDENS BÄSTA HUND!!!! <3<3<3<3
jag vill ut och gå med dig i kylan och i regnet, du brukar inte vilja de men jag saknar att göra de! saknar att bli väckt på morgonen av att två tassar kommer upp på sängenkanten och att två bedjandande ögon kollar på mig och vill komma upp! saknar att du bara kastar dig på rygg när man kommer och ska gosa med dig, saknar att ligga och klia dig på magen i all evighet utan att du tröttnar! saknar att lägga ut maten på golvet för att du ska kunna äta! saknar att du springer och river upp hela huset efter att du har blivit badad!
ROCCO DU ÄR BÄST!! <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja du Mickis om du bara visste vad jag saknar Rocco. Längtar enormt efter honom ibland, som nu. Han är bäst.....

2009-09-30 @ 13:34:21
Postat av: Ante

<33333

2009-10-03 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0