seg?

igår var de ju retur mötet mot italienarna vilket vi vann. sammlanlagda siffrorna blev 70-34 till oss (Y) gött jobbat tjejer! jag fick spela ungefär 15min i varje halvlek, blev mest kontingsmål så det blev mest försvar för oss. men 2mål fick jag gör i min nya tröja :D känns bra :D http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=68094
första helgen i oktober tar nästa omgång fart. morståndet då blir ett franskt lag :D
men nu är de serigestart som ligger närmast....

efter matchen igår så var det bankett, var hur hungrig som helst och maten tog tid på sig att komma in. men de var väl ändå helt okej där iaf. när vi hade ätit klart så åkte jag och ewe hem till henne och sen vidare på fest. halv fäääm somnade jag igår/idag och sedan kl 09,00 ringde mormor och morfar på dörren här! de blir att sova igen lite senare! nu är dom här och hj'lper mig lite i lägenheten sen kom dom med massa mat SKINKSTEK och MATBRÖD, kan man bli lyckligare? dom är så snälla <3<3

nu ska jag kolla wallander sen blir de fotboll och mys med ewe <3

(bilder kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0