sugen?

finns de någon skövde bo som är sugen att köpa den RödVita Rabatten?
jag kan berätta hur bra den är och vilka fördelar den ger! tro mig jag ska köpa en själv, ni måste bara köpa en!
rabatter på:
-benidorm
-presto
-quality hotel prisma
-holgerssons Bageri & kond
-vallegrillen
-husaren kör&bar
-kondetori princess
-Rådhuset
-golfrestaurange
-café Princess
-voda
-grönsakshuset
-coop forum
-record te och kaffe handel
-galerix
-blomserhallen
-team sportia
-katarinas hudvård
-hellströms färg och måleri
-ica norrmalm
-intersport
-zone
-reiduns hårsalong
-max mode
- polan o pyret
-sko-rollf ab
-smycka guld
-mattcentrum
-skövde natur
-stadium
-statoil
----> SKÖVDE HF (fri inträde)
----> SKÖVDE AIK (fri inträde)

KOM OCH KÖP BARA




okej bilden passar inte riktigt in men jag älskar flickorna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Inte riktigt lika bra annons som jag gjorde... ;)

2009-09-02 @ 23:24:05
URL: http://brallansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0