GE MIG

Idag har det varit riktigt fint och varmt väder, vilket jag har saknat i ett flertal veckor nu i skövde. Var ju då tvungen att ta vara på lite sol innan lunchen på stan med Chrille och pappa.

efter det åkte vi direkt ut till arnlandastad för att spela lite golf, eller mycket! 
eftersom mina klubbor är i Borlänge så fick jag låna ett sätt där och vad får jag då för klubbor? JO, sprillans nya COBRA-klubbor. det var så kul att spela med dom va! hur sköna som helst, gillade dock inte putten, men vadå inte så konstigt, den kostade ju bara 3000kr och var handgjord! de dyraste kanske inte alltid är bäst ändå.
men ändå, shit kan ju konstatera att det är en dyr sport! men skulle ju inte tacka nej till sånna klubbor! :D

imorgon blir det stan som hägrar med Linnea och Malin, inte okej att Sabina jobbar


lite av detta skulle ju inte heller vara fel!


juste måste ju säga att jag vann på golfen idag också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0