man är aldrig nöjd!

när man var 8år så lekte man mamma-pappa-barn och bara längtade tills man var 18år och vuxen.
nu då, är man är 18år och ute i vuxen livet, vad vill man då? jo, klart man vill vara 8år och liten.

studentångest är något som jag antar att alla får någongångi livet, nu har jag det!

jag vet att det jag skriver här kan verka alldelens för negativt men det är ett sätt för mig att få ur mig lite tankar, och jag tror att alla kan hålla med om att det är lättare att skriva om något som tynger en än tvärtom.

jag önskar bara att jag hade eller fick ett jobb nu så skulle allt kännas lite bättre för jag har iaf bestämt mig för att plugga cevilingenjör nästa år, tror jag. ;)

nej idag orkar jag inte skirva om min ångest utan hoppas på att de vänder snart, för det är väl i skövde jag ska befinna mig?


tackar jocke för dessa fina bilder jag har lagt upp på slutet, han e så duktig den pojken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0