tankar, många tankar!

nu ska jag få ur mig lite saker så kan jag sedan släppa dem och ändra på tankarna

viljan att lyckas är så stor att rädslan att misslyckas tar över, och frustrationen bara ökar och självförtroendet bara sjuker.. så känns det just nu, men imorgon är en ny dag och de är dags att vända på de nu!

att gå in med inställningen att jag kommer att misslyckas och att jag inte är bra, det säger ju sig själv hur det kommer att gå.

räcker jag till?
tar jag rätt beslut?
hör jag av mig tillräckligt till mina kompisar hemma?
tar jag saker förgivet bara? presterar jag tillräckligt bra?
finns jag där för de som vill ha mig där?
prioriterar ja rätt i vardagen?
vad händer om?
vad är rätt vad är fel?
är jag lycklig?
kan jag bli lyckligare? hur?

dessa frågar och många många felr cirkulerar dagligen runt i min hjärna. vissa är inte alltid så självklara!

att komma till en ny astad och verkligen hitta rätt i alla delar, är svårt! jag trivs verkligen här, men funderar mycket också.. att tveka och tvivla är min grej känns det som. jag tycker så himla mycket om så många här, men känns inte som jag får ut allt alltid.

jag saknar tryggheten hemma!!! <3

att sakna något och sedan inse att den inte alls saknar det på samma sätt, känns! det man en gång hade känns numera bara bortblåst och att jag får ta det eftersom jag har flyttat. jag hade kanske högre bild av allt från början mot vad de egentligen var, men jag mår inte bättre för de.

många tycket säkert att det bara står saker i koder nu men de få ni ta, detta hjälper mig och ni som känner mig förstår säkert!!



Kommentarer
Postat av: wilma

Jag förstår verkilgen vad du menar.. Tro mig! Men jag tror att man har sina perioder när man tänker såhär.. Jag brukar tänka ibland hur fan jag kan hålla på med handboll och inte göra nått som är myycket roligare! fast egetligen så är nog handboll det bästa som finns! om det går bra och är kul.

Och TRYGGHETEN i blorlänge? omg att man inte fattade hur bra man hade det med allt!

Det är bara och kötta på så man får nått för vad man gör, så vet man att man gjort ett riktigt jävla bra beslut !!!! <3<3<3<3 från kloke wilbur

2010-02-27 @ 19:30:30
Postat av: Johanna

Du är bäst. No matter what<3

2010-03-02 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0