massor

nu var det en tag sen sist. har nog hänt en hel del.

i helgen hade vi egen träning, blev ändå mycket handboll eftersom IFK spelade steg 4 hemma. vi var väl utrustade i klacken men tutor och grejer, tyckte att vi skötte oss minst lika bra som IFK! det blev 4 vinster av 4 möjliga :)
RIK var här och spelade så Bengan kom hit för att kolla på Hampus som spelade nu äntligen igen! Min undebara mamma hade skickat med massa nödvändiga saker med Bengan :) sen på söndagen tog vi en lunsch på gräddhyllan, Carro Olsson var även med :)
blev också en kväll hemma hos ewe med tacos och massa underbara brudar! :)

i veckan har mina dagar präglats av tskola träning och plugg, nu äntligen har jag skrivit historia provet så den bördan har släppt, känns bra :) en kväll tillbringade jag med ewe och natta också, underbara tjejer de där!

igår skulle vi spelat match mot eslöv men den blev inställd pga dåligt väder så blev fys istället! 

imorgon har jag och carro bestämt att vi ska ta en fixa oss själva kväll inför galan på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0