mindre glad!

idag var jag på gymmet och tränade. i en halvtimme var det en klass där också, en etta. när jag sadan äntligen ska börja ta mig hemmåt känner jag i fickan efter nyckeln. nej inte fan ligger den där. när jag frågar om de har fått in nån nyckel så säger dom nej, men 3 stycken till har frågat efter nyckel idag. helt sjuk, så fyra stycken från gymmet då har blivit av med nycklarna. känns inte som att alla har tappat bort dom utan de känns snarare som att någon har jävlats och tagit nycklar från folk. om det är så så förstår jag inte vad det finns för människor alltså.
detta råkar ske en dag när varken malin eller carro är hemma. plus att typ alla jag känner här nere är borta också. men tillslut vid kl 20,00 så kommer taxi hit och låser upp för 300kr. men inte nog med de, utan sen så tänkte jag att deet kanske går att få dörren att låsa sig sjålv när man stänger igen den, så pillar på en spärr. men nej då gör jag så det inte  går att låsa dörren alls! man måste förmodligen ha en nyckel till att låsa dörren då!
aaaah men e de sant eller!! snacka om att de inte är min dag idag!
 
men imorgon kommer en ny, förmodligen lite bättre!

har haft matte E nationellt idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0