trött

första dagen i skolan på sista terminen är nu avklarad.
igår tänkte jag att jag skulle lägga mig tidigt, dum som jag är så blev det ju inte så...
har  haft 3träningar idag och de känns i kroppen kan jag lova. var redan helt slut efter matchen igår.. men men jag klagar inte de är skönt att vara tillbaka och orken kommer nog så småning om också :D

jag har börjat fått lite panik, vad ska man göra efter studenten?? känns som man måste börja planera lite nu! PANIK!!!

nej blir en tidig kväll ikväll godnatt mina vänner!

får inte glömma attt nämna att sävehof förlorade mot lugi med en boll idag! (Y) faaaan vad gött.. lugi har ett riktigt bra lag på pappret men har inte riktigt fått till det i spelet. men kanske fick det idag, och de tackar vi bara för :)

när vi vann mot sävehof

fan man är inte snygg i actionbild eller!::S men från matchen igår iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0