FINAL

då var det snart dags för Sm-final då. det vi siktat mot hela året! är bara ett mål kvar!

jag kommer ihåg för 3år sedan när vi var iväg med skolan till globen och kollade på finalen mellan Skövde-Såvehof. då hade jag inte änns en tanke på att jag kunde vara med i ett final-lag 3år senare. det är helt sjukt, underbart kul, nu är jag här liksom! nästa mål för mig är att vara en av de bästa i laget och bära fram laget till en seger. men som sagt att bara uppleva detta vid 18år ålder är grymt. kunde aldrig föreställa mig att jag skulle göra det så tidigt. (kan inte låta bli att vara lite bitter över sjukdommen) men va fan de kommer fler år!
just nu ligger jag på Hilton hotell och om en timme bär det av mot malmö arena, mycket fin arena, TAGGADE TILL TUSEN!

slå på tv:n 16.00 och heja på oss där om ni inte befinner i malmö vill säga!
SKÖVDE GÅR MOT GULDET, kom i igen nu brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0