första matchen

jag då har man spelat första matchen för säsongen, dock i div 1 men de var kul iaf.
när vi kom till hallen över 3 tmmars bussfärd visade det sig att de har glömt matchtröjorna :O HUR DÅLIG FÅR MAN VARA, DET Ä VÄL ÄNDÅ DET FÖRSTA MAN PACKAR NER.
men men fick låna jättefula ställ och sen var det bara att spela, och det gick ju trort alt bra. vi vann med 5 bollar tillslut, borde dock ha vunnit med 10minst men men vinst som vinst ;)

det var mycket kul och spela och det är ännu roligare när det går bra. gjorde iaf en 8mål :)

ny match imorgon mot önnered och wilma! :D:D

det jobbig är at jag är j*vla förskyld så jag vet inte vad jag ska mig till. men ska nog ork med en match imon ändå ska ni se!


idag har jag äntligen fått träff min amanda en stund :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0