?

VAAAAA, har jag blogg?? vem kom på den idéen att jag skulle starta en blogg?
shiiiit alltså har halt glömt bort de.. men vadå har jag något viktigt att skvivva ändå? nee, så jätteintressant liv har jag tyvärr inte.

skulle egentligen skapa en dagbok för mig själv eller nått där jag kan skrivia ner precis mina tankar och funderingar, positiva som negativa som jag kan ha helt för mig själv, tror faktiskt att de skulle passa mig bättre.

i alla fall så sitter jag på tåget på väg hem till Borlänge nu, ska bli skönt att vara hemma ända till söndag faktiskt, men de var inte så länge sedan sen jag var hemma sist så har inte riktigt hunnit längta hem. är inte van med detta.
men man vet ju aldrig när nästa chans kommer att åka hem, HOPPAS ATT VÄNNER OCH FAMILJ KOMMER OCH HÄLSAR PÅ MIG I SKÖVDE sedan när jag inte kan ta mig hem. måste säga att det inte har haglat av besök under mina 1 och 1/2 år i Skövde nu :( gud, ett och ett halvt år, vad tiden går fort alltså.

det var till och med över ett år sedan jag var sjuk, känns iofs som de var hur långe sedan som helst men jag minns de som igår. jaa usch vad skönt de är att den tiden e förbi!

igår fick jag min andra omgång spruta på knäna och hoppas VERKLIGEN på yttligare en förbättring :D

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0